Cennik

1.WYNAGRODZENIE ZA USŁUGI POŚREDNICTWAKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
1.1.Usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości2-4% od ceny sprzedaży nieruchomości , nie mniej niż 5000 złnie dotyczy
1.2.Usługa pośrednictwa w zakupie nieruchomości2-4% od ceny zakupu nieruchomości, nie mniej niż 2500 złnie dotyczy
1.3.Usługa pośrednictwa w wynajmie nieruchomości100% miesięcznej stawki czynszu najmu, nie mniej niż 1000 złnie dotyczy
1.4.Usługa pośrednictwa w najmie nieruchomości100% miesięcznej stawki czynszu najmu, nie mniej niż 1000 złnie dotyczy
1.5.Wizytacja nieruchomości i konsultacje ze Sprzedającym/Wynajmującymzawarte w prowizji biura150 zł za każdą rozpoczętą godzinę
1.6.Przygotowanie opisu nieruchomościzawarte w prowizji biura100 zł
1.7.Publikacja na portalach ogłoszeniowychzawarte w prowizji biura200 zł
1.8.Utrzymywanie oferty na portalach ogłoszeniowych przez 30 dnizawarte w prowizji biura250 zł
1.9.Przygotowanie i przeprowadzenie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego z dokumentacją fotograficzną i stanem licznikówzawarte w prowizji biura150 zł
1.10.Przyjęcie/wydanie lokalu z Protokołem Zdawczo-Odbiorczymzawarte w prowizji biura150 zł
2.PREZENTACJEKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
2.1.Fizyczna prezentacja nieruchomościzawarte w prowizji biura150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
2.2.Prezentacja konkretnej nieruchomości na portalach ogłoszeniowych przez 30 dnizawarte w prowizji biura300 zł
3.UMOWYKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
3.1.Przygotowanie umowy najmu nieruchomości mieszkalnejzawarte w prowizji biura500 zł
3.2.Przygotowanie umowy najmu nieruchomości komercyjnejzawarte w prowizji biura1 000 zł
3.3.Przygotowanie umowy najmu garażu/ miejsca postojowegozawarte w prowizji biura200 zł
3.4.Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla lokalu mieszkalnegozawarte w prowizji biura700 zł
3.5.Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla domuzawarte w prowizji biura1 000 zł
3.6.Przygotowanie umowy przedwstępnej cywilno-prawnej dla lokalu komercyjnegozawarte w prowizji biura1 500 zł
3.7.Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu nieruchomości mieszkalnej10% wartości czynszu najmu nie mniej niż 100 zł100% miesięcznej stawki czynszu
3.8.Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu nieruchomości komercyjnej10% wartości czynszu najmu nie mniej niż 500 zł100% miesięcznej stawki czynszu
3.9.Aneks do jakiejkolwiek umowy najmu garażu/miejsca postojowego50 zł100% miesięcznej stawki czynszu
4.USŁUGI FOTOGRAFICZNEKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
4.1.Sesja fotograficzna nieruchomości do 50m2zawarte w prowizji biura500 zł
4.2.Sesja fotograficzna nieruchomości 50-100m2zawarte w prowizji biura700 zł
4.3.Sesja fotograficzna nieruchomości 100-200m2zawarte w prowizji biura1 200 zł
4.4.Sesja fotograficzna nieruchomości powyżej 200m2zawarte w prowizji biura1 500 zł
4.5.Opłata za prawa autorskie do fotografii-niezależnie od wielkości nieruchomości500 zł500 zł
5.OPŁATY ZA WYCOFANIE OFERTY W TRAKCIE TRWANIA UMOWY POŚREDNICTWAKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
5.1.Opłata za wycofanie się Sprzedającego/Wynajmjącego ze sprzedaży/wynajmu nieruchomości w okresie do 30 dni od dnia podpisania umowy pośrednictwa500 złnie dotyczy
5.2.Opłata za wycofanie się Sprzedającego/Wynajmującego ze sprzedaży/wynajmu nieruchomości w okresie od 31 do 60 dni od dnia podpisania umowy pośrednictwa1 000 złnie dotyczy
5.3.Opłata za przygotowanie umowy notarialnej i nie przystąpienie do umowy bez względu na przyczynęzwrot kosztów umowy notarialnej + 200 złzwrot kosztów umowy + 400 zł
6.WYNAGRODZENIE ZA SPRAWY URZĘDOWEKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
6.1.Przepisanie mediów : prąd, woda, gaz, internet/TV50 zł za każdy wniosek100 zł za każdy wniosek
6.2.Zameldowanie obcokrajowca +PESEL100 zł200 zł
6.3.Deklaracja o podatku od nieruchomości150 zł300 zł
6.4.Pozostałe wnioski i decyzje50 zł za każdy wniosek + opłaty urzędowe100 zł za każdy wniosek+opłaty urzędowe
7.SPRZĄTANIEKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
7.1.Sprzątanie nieruchmości do 50m2 po poprzednim Najemcy z własnymi środkami chemicznymi300 zł500 zł
7.2.Sprzątanie nieruchmości powyżej 50m2 po poprzednim Najmecy z własnymi środkami chemicznymi300 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2500 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2
7.3.Sprzątanie nieruchmości po ekipie remontowej do 50m2 z własnymi środkami chemicznymi400 zł600 zł
7.4.Sprzątanie nieruchmości po ekipie remontowej powyżej 50m2 z własnymi środkami chemicznymi400 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2600 zł + 6 zł za każdy m2 lokalu powyżej 50m2
7.5.Sprzątanie 1 raz w tygodniu- minimum 4 x w miesiącu powierzchnia do 50m2100 zł za 1 sprzątanie100 zł za 1 sprzątanie
7.6.Sprzątanie 1 raz w tygodniu- minimum 4 x w miesiącu powierzchnia powyżej 50m2100 zł+ 6 zł za każdy m2 powyżej 50m2 x 1 sprzątanie100 zł+ 6 zł za każdy m2 powyżej 50m2 x 1 sprzątanie
8.POZOSTAŁE USŁUGIKlient z podpisaną umową – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%Klient bez podpisanej umowy – ceny brutto zawierają podatek VAT 23%
8.1.Rozliczenie mediów w jednym lokalu mieszkalnym na podstawie liczników100 zł200 zł
8.2.Zarządzanie nieruchomością-umowa na minimum 12 miesięcy10% wartości czynszu najmu-miesięcznienie dotyczy
8.3.Wizytacja kontrolna nieruchomości z raportem do właścicielazawarte w prowizji biura150 zł
8.4.Dorobienie kluczy, pilota wraz dostarczeniem do Najemcyzwrot kosztów + 150 złzwrot kosztów + 150 zł
8.5.Każdorazowa dodatkowa wizyta w lokalu na prośbę Wynajmującego/Najemcy lokalu50 zł150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.6.Nadzór nad przeprowadzkązawarte w prowizji biura150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.7.Organizacja dostawy meblizawarte w prowizji biura150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.8.Czynności związane z dostarczeniem/usuwaniem mebli100 zł150 zł za każdą rozpoczetą godzinę
8.9.Nadzór nad serwisantem w przypadku awariizawarte w prowizji biura150 zł za każdą rozpoczetą godzinę

Formularz Kontaktowy

Umów się z nami na spotkanie

Administratorem danych osobowych jest Marcinkiewicz i Partnerzy Nieruchomości z siedzibą przy Mochnackiego 15A, 35-001 Rzeszów (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@mipn.pl… czytaj więcej